Seriositet och motsatsen

Jag tror att det är dags nu, att ta detta på ännu mer allvar. Jag ska börja blogga mer seriöst nu, och mer oseriöst. Det jag menar är att jag tänker att jag ska börja blogga mer genomtänkt och regelbundet.

Därför tänker jag att det är ett ypperligt tillfälle att fråga er om ni vill följa mig på bloglovin. Ni trycker då helt enkelt på denna länk och så ser ni vidare hur ni ska göra. Då kommer ni nämligen att kunna hålla bra koll på när jag har uppdaterat bloggen. Jag är inte så insatt i det här själv, men jag har registrerat min blogg där och ska nu också lägga till en del av de bloggar som jag följer. Tidigare har jag använt feeds, men jag kan tänka mig att detta är bättre och roligare.
Så, gillar du vad du läser här på min blogg - klicka gärna på länken här nedan! :)

Följ min blogg med bloglovin.

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag har haft en bra dag med fika på stan och sedan shopping :D sjdå?=)

2010-11-18 @ 18:22:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

Absolut inte =)

2010-11-18 @ 18:58:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0