I egen söt person

Att lägga in bilder i sin blogg har jag hört ska vara en framgångsfaktor! Därför kommer här en serier bilder på den sötaste personen i vårt hushåll: självaste Smurra Sprätt Doris ***** [efternamn]. (Ibland går hon även under andra namn...)


Ligger på bordet i uterummet.





Smutsiga, men söta, tassar!





Livsnjutare.


Profilbild?



(Bilderna hamnar nog lite utanför "bloggtextområdet", men jag gör inget åt det nu, inte för tillfället i alla fall. Jag vill gärna ha stora bilder i bloggen.)

Jo, jag vet: hon är söt!

/Hanna
 
(EDIT: Jag råkade först skriva "här kommer en serie bilder av den sötaste personen i vårt hushåll". Givetvis menade jag "". Det skulle ha varit lite förmätet annars. Haha... Det är ju personen framför kameran - inte bakom - som jag syftar på!)

Kommentarer
Postat av: R i Gislaved

Japp, hon är söt! Och fotografen är jätteduktig, vilka fina bilder!! :D

2010-06-21 @ 13:25:12
Postat av: Hanna

SVAR:

Tack! Fotografen tycker att det är roligt att ta kort! :)

(Får du något mail när jag kommenterar inlägg som du har kommenterat, eller måste du gå tillbaka och kolla om jag svarat? Har inte riktigt grepp om hur det funkar. Skulle vilja ha någon funktion där det syns vilken kommentar jag svarat på. Det finns på vissa bloggar i alla fall.)

2010-06-21 @ 13:29:14
URL: http://bloggandehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0