Long time - inget hav

Ha! Där fintade jag er allt! Nu trodde ni säkert att jag inte skulle uppdatera min blogg mer; att jag hade lagt ner detta projekt eller helt enkelt glömt bort det för en lång framtid. Förmodligen är jag närmast sanningen om jag istället tänker att ni förmodligen inte ägnat min blogg särskilt mycket tanke. Hur som helst, så är detta ett nytt inlägg - det första på flertalet veckor. Vad har då Hanna gjort den senaste tiden, kanske ni undrar. Förmodligen undrar ni inte, men vi leker med tanken... Hanna har:
- pluggat
- slutat skolan för detta läsår
- fått sommarlov (egentligen identisk med föregående punkt, men vad gör man inte för att få det att verka som att man gjort mer än vad man gjort?!)
- umgåtts med sin familj
- varit i kyrkan
- fixat med trädgården
- beställt bildskärm till datorn (att titta på tv-program på för att slippa betala tv-avgift)
- nästan blivit royalist
- tittat på tv
- suttit vid datorn (en självklarhet som jag inte hade behövt nämna?!)

Tyckte ni att detta var en intressant information?? Troligtvis inte! Därför: vad tycker ni att jag ska skriva om? Visserligen har jag några inlägg på lager i tanken, men tips mottages tacksamt. Kanske finns det ett visst ämne som du tänker att det kunde vara lite intressant om jag skrev om. Kanske har du en fråga som du vill att jag ska försöka besvara. Jag är ingen expert på något vis - det är inte det jag menar - men det skulle vara kul att få lite interaktion, tycker ni inte? Dessutom: jag skriver gärna om något helt otippat ämne. Det kunde väl vara kul?

Klockan är visst ganska mycket, vilket innebär att jag borde sova. Men (jag övar på att tillåta mig själv att börja en mening med "men"), tycker inte ni att det ibland känns lite snopet att behöva slösa tid på att sova bort delar av sitt liv?!

I vilket fall som helst: det skulle vara roligt med lite kommentarer. Jag har fått några kommentarer, på andra inlägg, redan och det tycker jag är jätteroligt!

Ha det bra! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: R i Gislaved

Jag läser gärna din blogg och har helt uppriktigt och ärligt ägnat den en tanke då och då eftersom jag kollat ibland om du har skrivit något nytt! :-)

Ska fundera på det där med önskemålstema... känns som att jag hade en massa funderingar igår men de försvann visst för idag minns jag inte en enda, ska försöka återkomma med något!

2010-06-21 @ 07:43:53
Postat av: Hanna

SVAR:

Hej igen!

Kul att du kommenterar! :)

Ja, återkom gärna om du kommer på någonting!

Kram

2010-06-21 @ 12:37:12
URL: http://bloggandehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0