Come back!

Har de senaste dagarna flera gånger tänkt att jag borde uppdatera bloggen. Så fick jag dessutom en ny kommentar och träffade på en som påpekade att jag inte uppdaterat på ett tag. Därför är det väl lika bra att skriva något medan tanken finns där. För att behålla något slags stolthet borde jag väl vänta några dagar till och låtsas att jag börjar skriva helt oberoende av andras uppmaningar, men jag försöker ju istället komma bort från det där med prestige osv, så här kommer alltså ett nytt inlägg, om ni inte märkt det. (Dålig humor.)

Fick mig faktiskt en smärre chock när jag upptäckte att mitt senaste inlägg är från 15 december! 1,5 månad – inte okej! Jo, förresten, det är självklart helt okej, men det var inte direkt min tanke.

Nu har jag i alla fall ett inlägg på lager, i hjärnan, som snart ska nå tangenterna genom fingrarna. För att det inte ska bli ett för långt inlägg väljer jag dock att publicera detta först. På så sätt får ni dessutom 2 inlägg på rad istället för ett (fast inte på rad såklart). Så, håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Mib

Hahaha, okej det låter bra :-)

2011-03-15 @ 21:31:47
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0