Räddningsaktion

Nu känner man ju att det kunde vara läge med ett nytt inlägg. Egentligen har jag flera sådana boende uppe i tankeverksamheten som ännu inte hittat sin väg till tangentbordet. För tillfäller orkar de nog inte riktigt färdas den korta sträckan, men någon gång inom en snar framtid kanske.

Jag skrev tidigare att jag längtar till hösten. Det är fortfarande delvis sant, men att ha höst redan innan hösten egentligen är kommen är jag inte lika belåten med. Personligen tycker jag att det gott kunde vara sommar nu, och den åsikten må vara personlig, men jag är nog inte ensam om att känna så. Tyvärr verkar min hjärna anpassa sig till, men inte finna sig i, detta eftersom den plötsligt verkar tro att vi är i oktober eller kanske till och med början av november. Det är att gå alldeles för snabbt fram, enligt min åsikt. Var är solen?

Som ni kanske redan har märkt innehåller inte detta blogginlägg särskilt mycket, annat än ganska många bokstäver, men vad gör man inte för att försöka hålla liv i sin blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0