Frågelåda

Okej. Nu vänder jag mig till er som läser. Är det någon som undrar någonting om någonting? Jag tror inte att jag är någon allvetare - långt därifrån, men bloggar har ju ibland, har jag upptäckt, frågelådor och i brist på något annat att skriva för tillfället så tänkte jag att jag skulle kolla om någon vill ställa en fråga om någonting, så svarar jag om jag vill och kan. ;) Förmodligen skriver jag i så fall ett inlägg där jag svarar, eller om någon vill fråga något mer personligt så går det ju att maila till freak4jesus[snabel-a]crossnet.se (ändra till @ där det står [snabel-a]).

Visserligen är det inte så många som läser, men jag har ju lite koll på hur många som läser varje inlägg, så några frågor skulle det kunna bli. Ja, det återstår ju att se, helt enkelt.

Så: Har du någon fråga du vill ställa?

Eller: Något tips på vad jag ska skriva om?


(Nu tycks teckensnittet ha ändrats utan min inverkan. Ber om ursäkt för att det kanske är lite svårt att läsa. Ska försöka fixa det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0